Recenzja

Saints Row to niezrozumiane dzieło

Rebooty są dość powszechne ostatnimi czasy, głównie dlatego, że często cała historia została już opowiedziana. Czas więc odpowiedzieć ją na nowo. Seria Saints Row zakończyła się apokalipsą po czterech częściach, więc dlaczego nie wskrzesić serii, dając jej współczesny spin? Graczom się to nie spodobało, więc można kupić tę genialną grę za grosze.

Recenzja

Purpose 1951 – Porządne „meh”

Tonguç Bodur to deweloper, który robi gry, ale jednocześnie mam wrażenie, że się bawi. Większość jego gier to walking simulatory, które często korzystają z nowości danego silnika gier. Zaczynał od CryEngine 3, awansował do Unreal Engine 4, a Purpose 1951 to jego dzieło w Unreal Engine 5. Gra i demo oświetlenia Lumen.

Recenzja

Black Ops 6 Zombies – Dokładnie to, czego się spodziewaliśmy

Zombies są już za mną. Nie wiem, ile czasu spędziłem, polując na zombie na mapach Terminus i Liberty Falls, ale muszę przyznać, że nie był to czas nie miło spędzony. Black Ops 6 Zombies to dokładnie to, czego się spodziewałem po zapowiedziach. Połączenie nowego i starego.

Recenzja

Super XYX – Tym razem jest wyzwanie

Już sporo vertical scrollerów dostarczyło nam eastasiasoft, ale po raz pierwszy zdarzyło się właśnie to. Nie mogę sobie z nim poradzić. Mam wrażenie, że to bardzo dobrze. Super XYX to wyzwanie. Nie jest psychodeliczny. Nie jest skomplikowany. Po prostu na ekranie dzieje się tyle, że trudno ogarnąć akcję. Bardzo mnie to cieszy.

Recenzja

Black Ops 6 Multiplayer – Dobry jak na Black Opsy

Najważniejszy tryb w każdym Call of Duty to multiplayer. Wiele osób w ogóle nie rusza żadnego innego trybu. Nie bez powodu. Call of Duty cały czas przesuwa granicę, jeśli chodzi o szybką grę online. Żadna gra nie dorównuje tej strzelance. Czy jednak Black Ops 6 utrzyma formę po tym, gdy Modern Warfare III zawiodło fanów?

Recenzja

HoneyLand – Przynajmniej jest tania

Jak każda wcześniejsza gra od AFIL Games i ta nie jest niczym nowym, ale za niewielkie pieniądze zapewnia 30 poziomów prostej zabawy, która wydaje się prosta, ale ma pewną głębię. HoneyLand to gra logiczna, w której musimy doprowadzić misia do słoika miodu. 

Recenzja

Starship Troopers: Extermination – Jak wiele to zbyt wiele?

Gdy usłyszałem o Starship Troopers: Extermination myślałem, że to jest po prostu skok na kasę po sukcesie Hell Divers 2. Okazuje się jednak, że gra weszła w fazę beta na długo przez tym, jak Hell Divers 2 ujrzało światło dzienne. Tym bardziej szokuje, że gra jakby starała nam się udowodnić, że dokładnie tak jest. A to nie tak, że Offworld Industries nie potrafi robić fajnych gier.

Recenzja

Drova – Forsaken Kin – Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma

Coraz częściej zdarzają się gry, które powstają, ale o deweloperach nikt nigdy nie słyszał. Just2D stworzyło właśnie swoją pierwszą grę – Drova – Forsaken Kin. Już na pierwszy rzut oka widać inspirację i homage się udał. Jest już pewne, że Drova osiągnie sukces, ale czy uda im się wyjść poza niszę?

Recenzja

Starfield: Shattered Space – All Must Serve

Pierwszy dodatek fabularny już tu jest. Po roku łatania Starfield i małych dodatków, Shattered Space dodaje nową linię fabularną z kilkoma zadaniami. Pozwolą nam one zgłębić problemy tajemniczej frakcji House of Va’ruun. Dodatek Shattered Space może na pierwszy rzut oka wydawać się niewart swojej ceny, ale szybko okazuje się, że jest nieco inaczej.

Recenzja

ZombFarm – niedorobionan ze zmarnowanym potencjałem

Kolejna gra od eastasiasoft, które znane jest z wydawania dużej ilości pomniejszych gier (i Xuan-Yuan Sword), to ZombFarm. Co przychodzi wam na myśl, gdy widzicie tę nazwę? Stardew Valley połączone z The Walking Dead? Niestety tak nie jest. ZombFarm to zupełnie inna bestia.

OpenCritic Contributor

Kategorie

Taka sobie reklama